7 تخته صبحانه سوپر پنیر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 17 آذر 1398
بازدید : 300
نویسنده : عماد

1. پنیر پنیری-سوسیس-تخم مرغ-قهوه ای قهوه ای

تعداد زیادی پنیر چدار خرد شده به همراه قهوه ای هش و کمک مضاعف گوشتهای صبحانه ما را به سمت شروع پنیر دار و پنیر می برد. Culinary Envy می گوید: "ماهی قهوه ای بیکن-سوسیس-تخم مرغ-هش یک صبحانه آسان و پرتحرک است که با بیکن ، سوسیس ، قهوه ای هش ، پنیر و تخم مرغ پر شده است."


2. نوعی غذای تابه صبحانه بیسلی

این یکی تقریباً شبیه عجله بدون هیاهو پوسته است. این یک بافت لرزان شبیه به کاستارد است ، حتی اگر از یک جایگزین تخم مرغ مخلوط با شیر استفاده کند. یک فنجان چدار به معنی فاصله طولانی از لاغر است. بعد از آماده شدن آسان ، در 30 حباب است و آماده است. مقداری Pico de Gallo را در کنار آن سرو کنید.

3. قایق های سیب زمینی شیرین Chorizo و تخم مرغ شیرین

اگر به اشتراک نگذارید ، این کمالات هستند. این قایق ها که دوبار پخته شده و در صدر آنها قرار گرفته اند ، کامبو نبوغ سوسیس تند و سیب زمینی های شیرین مخملی را با هم مخلوط می کنند ، با یک تخم مرغ در وسط تفریح قرار می گیرد. اگر نیاز دارید که اوضاع را کمی خنک کنید ، مقداری خامه ترش میل کنید.


4. تخم مرغ و ذرت ذرت

سلام ، غذای راحتی جنوبی! این آماده سازی ممکن است یادآوری چاشنی شکرگذاری - مخلوط پانسمان ذرت یکی از مواد تشکیل دهنده است - اما با اضافه کردن بار ژامبون و چدار خرد شده فراتر می رود. نتیجه یک روش پر کردن برای شروع روزی است که از شیر آویز یادداشت شیرینی گرفته شده است.

5- پنیر پنیر و هش براون کاسرول

یک ستاره فوق ستاره واقعی در سایت ، با بیش از 1700 بررسی به طور متوسط ​​4/5 ستاره. براوو به شلیک دوتایی فوق العاده پنیر ، ترکیب چدار و پارمسان با سیب زمینی یخ زده و خامه ترش. در کنار تخم مرغهای نرم و نرم سرو کنید و برای شما بعد از صبحانه 5K گرم شود. یا سفر به نیمکت ، جایی که هیچ حکم برای غرق شدن در کما غذا وجود ندارد.
Cheesy Ham و Hash Brown Casserole


6. اسفناج سرآشپز جان و فتا پای

چه اتفاقی می افتد هنگامی که شما برای تهیه یک ماسوره یک fritatta پخته شده و املت می روید؟ شما یک پای با شخصیتی کامل ایجاد می کنید. با توجه به اینکه آشپز جان در پشت این آفرینش هوشمندانه قرار دارد ، نوع مناسب بودن است. اوه ، و بله ، تکه های خرد شده ای از بیکن ترد نیز وجود دارد.
ویرایش -1974803_original- آشپز-جان-اسفناج-و-فتا-پای


7. بیکن ، تخم مرغ ، و پنیر استات

Serenity می گوید: "تخم مرغ ها را با پنیر ، بیکن و نان ترکیب می کنند تا به یک لایه پنیر کرکی تبدیل شوند که هیچ کس در برابر آن مقاومت نمی کند." "این یک دستور العمل آسان برای بچه هایی است که می خواهند از آن شخص ویژه با صبحانه در رختخواب غافلگیر شوند!"

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com